خانم کالباس ضرر داره

تصویر
۱۲ پاسخ

عزیزم من جاریم از اول بارداریش تا اخرش خوراکش کالباس وهات داگ بود الا ی دختر ناز باهوش داره

با یبار هیچی نمیشه بخور تو دلت نمونه منم همش هوس فست فود میکردم گرفتم خوردم زود زده شدم دیگه دلم نخواس

زیاد نخور مواد خام خوب نیست هر چیزی به اندازه بخوری چیزی نمیشه

هر چیزی به اندازه بخوری اتفاقی نمی افته

یبار طوری نیست

ببین من همه چی میخورم ولی سالهاست تنها چیزی که کراهت دارم طرفش برم سوسیس کالباس افتضاحه
حالا یه بار اشکال نداره ولی دیگه طرفش نرو

سعی کن نخوری یدفعه خیارشور بیرون هم چون با سرکه سعی کن زیاو نخوری

آخه خیلی دلم می خواد چیکار کن

باشه خیلی دلم می خواد 🥹🥹🥹😢

نخور آشغاله

کمش نه

بله عزیزم خیلی مضره
در حد رفع هوس یه کوچولو بخور

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جیمبیلی مامان جیمبیلی ۲ ماهگی
مامان یاسی 👩🏻🎀 مامان یاسی 👩🏻🎀 قصد بارداری
مامان فندق♥️🥹 مامان فندق♥️🥹 هفته سیزدهم بارداری
مامان گوجه فرنگی ☄️ مامان گوجه فرنگی ☄️ هفته پانزدهم بارداری