۱۰ پاسخ

بخور.

من صبح خوردم انگاری خوشش اومد همش تکون میخورد

من خدایش چنتا از اینا تا حالا خوردم

به نظرم نخور کافئین برای بچه خوب نیست میره تو خونت بعد به بچه میرسه اذیت میشه

نه من همش میخورم

هر چند وقت اشکال نداره ولی زیاد نباید بخوری به خاطر کاکائو

گرمش کن حتما

زیاد نخور مثلا عادت نکنی هرروز بخوری چندوقت یبار مشکلی نیست

نه.

نه چرا باید ضرر داشته باشه اخه

سوال های مرتبط

مامان نفسم مامان نفسم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان سام کوچولو ♥️ مامان سام کوچولو ♥️ ۱۰ ماهگی