من که میخورم اگه قندت خوبه بخور
خوبه بخور ولی قندت روهم مواظب باش
قند نداری بخور
تعادل نگه دار و بخور
بخور عزیزم نوش جونت
من حداقل هفته ای سه بار میخورم😋🤤
هفته ای دوسه بار کیم میخورم
کمش اشکال نداره ولی دکتر به من گفت فقط کارخونه ای بخور
خوبه درحدتعادل چون قندداره
زیاد نخور مراقب قندت باش
تا هفته پیش از بستنی بدم میومد
الان روزی دوتا میخورم
میگن خوبه منم میخورم ولی نه زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.