خانوما بستنی خوردن خوبه یا بد؟
یکهفته شدیدا هوس بستنی میکنم

۱۲ پاسخ

من که میخورم اگه قندت خوبه بخور

خوبه بخور ولی قندت روهم مواظب باش

قند نداری بخور

تعادل نگه دار و بخور

بخور عزیزم نوش جونت

من حداقل هفته ای سه بار میخورم😋🤤

هفته ای دوسه بار کیم میخورم

کمش اشکال نداره ولی دکتر به من گفت فقط کارخونه ای بخور

خوبه درحدتعادل چون قندداره

زیاد نخور مراقب قندت باش

تا هفته پیش از بستنی بدم میومد
الان روزی دوتا میخورم

میگن خوبه منم میخورم ولی نه زیاد

سوال های مرتبط

مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان اسرا خانوم مامان اسرا خانوم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد