خانوما گز بستنی خوبه؟؟؟؟؟
بارداری

۴ پاسخ

برای چه کاری خوبه؟

من چن باری خوردم ۱۵ هفتم

قندش بالاست کلا بستنی. حالا هوس کردی که بخور ولی اینجوری نباشه که هرروز بخوری

همه چیز به جز جیگر و دمنوش و زعفرون رو در حد تعادل بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیستم بارداری