بستنی در بارداری بارداری خوبه

۳ پاسخ

اگه قند نداری بخور خوبه

خوبه ولی باید در حد تعادل باشه به دلیل قندی که داره

عالیه عزیزم بخور

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تو دلی🤰 مامان تو دلی🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی
مامان الوین مامان الوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان کیان سالار مامان کیان سالار ۴ ماهگی
مامان 🩷عسل🩷 مامان 🩷عسل🩷 ۳ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۲ ماهگی
مامان ملینا مامان ملینا ۴ ماهگی