خوردن کشک در بارداری خوبه؟

۴ پاسخ

آره خوبه

نمکش ممکنه باعث فشار بشه در حد اعتدال باید مصرف بشه

خیلی خوبه
هم کلسیم داره
هم اینکه تو هفته های پایین تر حالت تهوع و مزه بد دهان رو از بین میبره

اره خیلی خوبه چون کلسیم داره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد
مامان ماه 🌜☀️ مامان ماه 🌜☀️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا ۸ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۳ ماهگی
مامان ماه 🌜☀️ مامان ماه 🌜☀️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۹ ماهگی
مامان سکینه مامان سکینه ۸ ماهگی
مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 هفته سی‌ویکم بارداری