خوردن کشک تو بارداری خوبه؟

۶ پاسخ

خلاصه لبنیات پاستوریزه کلا باید بخوریم محلی ریسک داره با جوشیدنم درست نمیشه ریسک نکن پاستوریزه بخر

اره خیلی خوبه فقط باعث یبوست میشه تو مصرفش باید احتیاط کنی

اره فقط محلی نباشه پاستوریزه باشه قبلش هم یکم بزار رو گاز

اره خیلی مفیده چون کلسیم داره

من شنیدم خوبه
دوستم بهم گفت کشک شتر بگیرم بهتره
هنوز همت نکردم بخرم

مفیده کلسیم داره

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماه 🌜☀️ مامان ماه 🌜☀️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان فندق🍫❤️ مامان فندق🍫❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان نیلماه♥️ مامان نیلماه♥️ روزهای ابتدایی تولد