خوردن باقاله خوبه تو بارداری یا بده؟

۸ پاسخ

ماما میگفت وقتی ما از خصوصیات بچه نمیدونیم که ایا به باقاله حساسیت داره یا نه
بهتره نخوریم

نخورید

نخور عزیزم باعث کم خونی میشه و باعث فاویسم میشه درحد هوس دو سه دونه بخور

ممنونم ازتون💕

نه نخور خوب نیست

کم بخور باد داره

اگه تو خانوادتون سابقه فاویسم ندارین مشکلی نداره ولی کم بخور

کم. بوخور

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد
مامان رها جوجم🩷 مامان رها جوجم🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی