۷ پاسخ

کشک که عالیه ولی مهمه که پاستوریزه باشه حتما هر نوع لبنیاتی که میخورین

کشک ک عالی برا خودتون هم خوبه ک بعد از زایمان کلسیم بدنت تامین میشه

نه...🤷

کشک و قره قروت خیلی خوبه سرشار از کلسیم فقط دقت کن کشک شور نباشه

کشکم عالیه

رب انارم میگن خوبه من چنبار خوردم😍

کشک ک میگن خیلی خوبه البته شور نباشه

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد
مامان ماه 🌜☀️ مامان ماه 🌜☀️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوبری مامان بلوبری ۱ ماهگی
مامان ساحل مامان ساحل ۶ ماهگی
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پرنسس خانوم🥹🩷 مامان پرنسس خانوم🥹🩷 روزهای ابتدایی تولد