سلام چرا خوردن عسل تو بارداری بده

۸ پاسخ

بخور ولی کم زیاد نخور

چون گرمه و دهانه رحم رو شل مکنه من بیشتر یک قاشق چای خوری عسل با خامه ک‌سرد هست قاطی مکنم میخورم تنها با کره اینا نمیخورم‌با این‌مادر شوهرم‌گف‌عیبی نداره ولی میترسم بیشتر با خامه قاطی میکنم

من هم می‌خورم

والا من همیشه میخورم

دوس داری عکس بچتون ادیت کنی با بهترین کیفیت وکمترین هزینه عزیزم

عسل اصل رو میگن ضرر داره چون گرمه طبعش

بدنیست
من همش میخورم
بخورکم بخور

چون گرمه

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۷ ماهگی
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ساحل مامان ساحل ۶ ماهگی
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌ونهم بارداری