نه عزیزم عسل قند طبیعیه و اتفاقا بسیارم مفیده واسه سرماخوردگی و الرژیم خوبه بخور نوووش جونت
تو مقاله های این برنامه خوندم عسل مشکل نداشت دیگه منم میخورم، تو قسمت تغذیه سرچ کن عسل بخونش
مصرف عسل تو بارداری ممنوعه
دکتر من هم گفت عسل نخور. نمیدونم مقدار کم هم ممنوعه یا نه
مشکلی نداره بخور
عسل میگن تو بارداری خوب نیست ولی در یکی دو قاشق مشکلی نداره
عسل میگن خوب نیستش……
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.