سلام خوردن عسل توهفته من مشکلی نداره؟

۳ پاسخ

نه نخور رعایت کن

دکتر من گفت در خد یه قاشق چیزی نمیشم من خودمم نصف یه قاشق خوردم چیزی نشد

بهتره نخوری چون طبعش گرمه

سوال های مرتبط

مامان مهدی مامان مهدی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی
مامان آنیا دخترم مامان آنیا دخترم ۳ ماهگی
مامان 🩵امیرعلی و تودلی🩵 مامان 🩵امیرعلی و تودلی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ژیوان🩵💙 مامان ژیوان🩵💙 هفته سی‌وسوم بارداری