در دوره بارداری خوردن الویه مشکلی نداره...؟

۹ پاسخ

نه ولی سس کمتر بزن

منم دوست دارم زياد ميخورم

نه چ مشکلی اخه چیزای پختش که میپزی قشنگ

همه چیش خوبه فقط سس مایونز چون از تخم مرغ خام درست میشه باید خیلی کم مصرف بشه

نه بخور نوش جونت منم خیلی میخورم دوس دارم هفته ای یه بار میخورم 😍

من میخورم ولی چون میگن تخم مرغ خام ضرر داره سس مایونوز وگن میگیرم که تخم مرغ نداشته باشه

نه اصلا

نه من دیوونه سالاد اولیه و سالاد ماکارونی و سالاد سیب زمینی همشم با سس

نه چرا بايد مشكل داشته باشه
نوش جان

سوال های مرتبط

مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی قندی مامان نی نی قندی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان Sasa مامان Sasa هفته پانزدهم بارداری
مامان مامانِ طلایی مامان مامانِ طلایی هفته هجدهم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وچهارم بارداری