خانم ها

خوردن زیاد آب در بارداری مشکلی که نداره من زیاد آب میخورم 😂

۴ پاسخ

چرا آب بخوری بچه کمرنگ میشه و خیس به دنیا میاد 🫤

نه بخور اتفاقا کلیه ها بهتر کار می‌کنند
مدام میری دستشویی عفونت اینها هم احتمالش کمتر میشه

منم خیلی آب میخورم

درحد طبیعی ن 😅منم زیاد میخورم
روزی هشتا لیوان بخور
میگن زیادیش اب دور جنین رو زیاد می‌کنه و خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وچهارم بارداری