من عاشق خیار شدم زیاد میخورم مشکلی نداره. که

۸ پاسخ

گوجه و خیار اسید معده رو زیاد میکنن

عالیه کنم اولا عاشق خیار با نمک بچدم

منم خیلی خیار میخورم .دکتر هم گفت گوجه روزی یدونه بخورم همراه سالاد
ولی یکی از بچه های گهواره میگفت خیار سردیه روحافظه بچه اثر داره،کم میخورم

بچه اتون دختره ؟

منم خیلی میخورم🤦🏻‍♀️خوشم میاد خنک میشم
همش میگم تابستون میخوام چیکار کنم🤦🏻‍♀️

نه منم زیاد میخورم البته همراه سالاد

نه فقط سردیت میشه

نه خیار جز سردی برا بدنت اذیتت نکنه جزو سبزیجاته عالیه گوجه هم همین

سوال های مرتبط

مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آریا و نی نی مامان آریا و نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری