گوجه و خیار اسید معده رو زیاد میکنن
عالیه کنم اولا عاشق خیار با نمک بچدم
منم خیلی خیار میخورم .دکتر هم گفت گوجه روزی یدونه بخورم همراه سالاد
ولی یکی از بچه های گهواره میگفت خیار سردیه روحافظه بچه اثر داره،کم میخورم
بچه اتون دختره ؟
منم خیلی میخورم🤦🏻♀️خوشم میاد خنک میشم
همش میگم تابستون میخوام چیکار کنم🤦🏻♀️
نه منم زیاد میخورم البته همراه سالاد
نه فقط سردیت میشه
نه خیار جز سردی برا بدنت اذیتت نکنه جزو سبزیجاته عالیه گوجه هم همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.