۴ پاسخ

وای منم چایی با ابلیمو میخورم روزی 3 یا 4 تا میخورم. قبلا چایی نمیخوردم الان رفته رفته ببشتر دوست دارم. بخورم

نه ولی خیلی زیادم نخور آب دور جنین زیاد نشه

منم خیلی میخورم کم رنگ هم دوست ندارم متاسفانه 😭دکترم گفت روزی ۳تا با خرما موردی نداره

نه چرا مشکلی داشته باشه..البته میگن کم خونی میاره خب

سوال های مرتبط

مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرامه مامان آرامه هفته سی‌وششم بارداری