دوستان من حبوبات زیاد میخورم مشکل نداره؟

۴ پاسخ

ن زیادنخور بچه ب دنیا بیا کولیک میگیره

ن خیلی هم‌مفیده

نه فقط نفخ داره

عالیه برای وزن گیری جنین
ولی نفخ هم برات زیاد خوب نیس خودت اذیت میشی تا دفع کنی

سوال های مرتبط

مامان نیهاد مامان نیهاد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
نور زندگیم نور زندگیم قصد بارداری
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد