خوردن ماست زیاد درهفتیه من مشکل نداره

۳ پاسخ

فقط یکمی سرده طبعش
یه پدر نعناع بریز توش تاش معتدل بشه

ن دکتر ب من گف همراه غذا ماست حتما بخور ولی کم چرب باشع

نح اشکال ندارع بخور

سوال های مرتبط

مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ودوم بارداری