سلام مامانا خوردن لبو مشکل نداره؟

۱۰ پاسخ

خیلی خوبه البته اگه قند ندارید

نه چرا بد باااش من میخورم لبو کدو شلغم اینا پر خاصیت هستن

اگ قند داری نخور میخوریم در حد دوسه ورق اگ نداری بخور مفیده

نههههه

زیادش چون‌قند داره اره اما اتفاقا برا کاهش فشار خوبه و اهن داره

اگه قند داری نخور اگه نداری اوکیه بخور

ن من خیلی خوردم این مدت میگن خوبه ک

نه ولی فکر میکنم قندو بالا میبره زیادش خوب نیست

نبابا من زیاد میخورم

ن خیلی هم خوبه
منبع اهنه

سوال های مرتبط

مامان شاهانم مامان شاهانم ۴ ماهگی
مامان نیهاد مامان نیهاد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۴ ماهگی