سلام‌خانوما لبو ضرر نداره ؟ خودم بپزم

۱۰ پاسخ

من تا حالا نخوردم چ مزه ایه ؟

ن بخور

بخور عالیه

نه عزیزم

نه بخور نشون جونت

سلام ن خیلی هم خوبه من برای آهن بدن خوردم

فقط خوردی ادرارت رنگی میشه نترسی

خیلی هم خوبه آهن داره اسید فولیک داره فیبر داره از یبوست جلوگیری میکنه

نه عزیزم من خوردم

نه خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان پسته❤️ مامان مامان پسته❤️ ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۴ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۲ ماهگی
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی