سلام
خانوما استخر میشه رفت؟
ضرر نداره؟

۷ پاسخ

می‌تونه عفونت بیاره
خطر سر خوردن هم هست
اب استخرم معمولا سرده برای بچه خوب نیست سرمامیخوره تو دلت

استخر تو حالت عادیش هم احتمال عفونت داری
به نظر من نرو
هزار اتفاق نیفته خدای نکرده

نه
اصلا نرو
شاید پات لیز خورد یهو

خیلی بده هم عفونت هم بعضی مواقع فشار آب روی شکم باعث سقط میشه
یکی از دوستای من ۱۶ هفته رفت استخر شب سقط کرد دکتر گفت برای فشار آب روی شکمت بچه خفه شده

باعث عفونت میشه 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

عزیزم میتونه باعث عفونت بشه بعد اسیر میشی

عفونتتت😩

سوال های مرتبط

مامان دیانا♥ مامان دیانا♥ ۵ ماهگی
مامان آقاکارن😍 مامان آقاکارن😍 ۴ ماهگی
مامان یارمهدی مامان یارمهدی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علی اکبر مامان علی اکبر هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهفتم بارداری