معلومه که نه اینو یه بچه ۵ساله میدونه😀
واقعا نمیدونم بشه رفت یا نه اما من خودم دلم نمیکشه کلا بیشتر استرس مریضی گرفتن و اینا میگیرم میرم استخر
حتی قبل بارداری هم نمیرفتم
استخر رو با نظر پزشکتون میتونین برید. اگر استخر خصوصی باشه خیلی خیلی بهتره چون امکان عفونت رو کم میکنه. من اولش پرسیدم از دکترم ، گفتن خیلی هم خوبه برای خانوم باردار ولی جفتم پایین هست و نمیتونم برم الان
حتماازپزشکتون بپرسیداون اطلاعاتش ازماهابیشتره
نه هیچ اشکالی نداره متتها باید اب تمیز باشه و البته خطر سر خوردن تو استخر هم هست
سلام بله من دکترم اجازه داد چون قبلش میرفتم اما به شرطی که استخرش تمیز باشه و سه ماه اول حدود ۶ جلسه ای یوگا در آب رفتم قصد دارم بعدا هم اگه شد ادامه بدم خیلی خوبه
وووی بسم الله 😳😳حتی تو حموم هم نباید با اب گرم حموم کنی و بیشتر از ده یا ی ربع تو حموم بمونی
فکرنکنم ممنوع باشه،ولی من اگ بودم نمیرفتم،تو اون آب خیلیا میرن معلوم نیست آبش تمیز یا نه،کثیفی از طریق رحم جذب میشه خدای نکرده عفونت میاره
واجب نیست که نرو.آب بی کیفیت و پر از مواد ضدعفونی.عفونت و قارچ بگیری بعد هی میخوای دارو بخوری .
کلا نرو با خیال راحت
نه نمیشه
ن عزیزم خطر داره خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.