تو بارداری لبو میشه خورد؟
ضرر نداره؟

۶ پاسخ

نه ولی چندتا تکه بیشتر نخور قندش زیاده قندو میبره بالا

من همیشه میخورم

ن اصلا بد نیس اتفاقا من همیشه میخورم

ن بخور

نه فکر نکنم ضرر داشته باشه بخور ولی کم

ن گلم خیلی خوبه ولی زیاده روی نکن

سوال های مرتبط

مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
مامان حسنا مامان حسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان🩵 مامان هاکان🩵 ۵ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته چهلم بارداری