۱۱ پاسخ

من خوردم ولی در حد یه دونه زیاده روی نکردم

مامانا شکم بند بارداری طبی
زیر قیمت بازار موجود کردم
تعداد محدود
ایدی روبیکا ‌nini_heed

منم این سه ماه زمستان خیلی لبو خوردم😋

من شنیدم اگه شلغم بخوری بعد بچه زود زبون باز میکنه دیگه نمیدونم راسته یا..

من که خیلی خوردم . البته بیشتر بخاطر یبوست

من خوردم زیاد

من یکی دوبار خوردم؛ ولی ادرارت رنگی میشه استرس نگیری بعدش😂

من خوردم اما از مفید بودنش بی خبرم

من خیلی خوردم

لبو و شلغم خیلی خوبه

من خوردم واسه کم خونی خوبه میگن

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان 💙ماهان💙 مامان 💙ماهان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۶ ماهگی
مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 هفته سی‌وپنجم بارداری