من خوردم ولی در حد یه دونه زیاده روی نکردم
مامانا شکم بند بارداری طبی
زیر قیمت بازار موجود کردم
تعداد محدود
ایدی روبیکا nini_heed
منم این سه ماه زمستان خیلی لبو خوردم😋
من شنیدم اگه شلغم بخوری بعد بچه زود زبون باز میکنه دیگه نمیدونم راسته یا..
من که خیلی خوردم . البته بیشتر بخاطر یبوست
من خوردم زیاد
من یکی دوبار خوردم؛ ولی ادرارت رنگی میشه استرس نگیری بعدش😂
من خوردم اما از مفید بودنش بی خبرم
من خیلی خوردم
لبو و شلغم خیلی خوبه
من خوردم واسه کم خونی خوبه میگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.