سلام کیاتوبارداری عناب خوردن؟

۱۰ پاسخ

من خوردم اوایل بارداریم.دمنوشش احتیاط داره همینجوری بخورین.

من نخوردم
عزیزم درخواستمو قبول کن

من دارم خشک شده
چجوری باید بخورمش؟

من خوردم

من كم خوردم
ولى خيلى مفيده

من یکم خوردم

واسه چی خوبه من نخوردم ولی شنیدم میخورن ولی برای چی خوبه

من چرا

من‌میخورم

من چطور

سوال های مرتبط

مامان عزیز دردونم💙💙 مامان عزیز دردونم💙💙 ۱۰ ماهگی