هر شیرینی نه
لیدی میل و بستنی مثلا قندبالایی دارن وزن هم میدن
ولی چیزای سالم تری جایگزین کن مثل آجیل خام_ تخم مرغ_ لبنیات و...
ن خودت دیابت میگیری بعد وزن نی نی هم میره بالا🤦♀️
خودت قند میگیری عزیزم و شاید حتی بچه هم قند بگیره، تخم مرغ، بادام، شیر غذاهای پروتئینی بهتر هستند و خطر قند ندارن
نه فقط خودت الکی وزنت میره بالا
اگر قند نداری ماه های اخر بَستَنی و دلستر میگم به وزن گیری کمک می کنه.(البته حلیم و تخم مرغ و گوشت کبابی در اولویت هست)
من شیرینی خیلی میخورم ولی وزنش کمه
خیر عزیزم
اره فککنم به من گفتن وزنش کمه شیرینی زیاد خوردم وزنش نرمال شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.