خانما من زیاد طالبی میخورم عیب نداره؟؟

۵ پاسخ

منم حیییلی زیاد میخورم

ازمایش قند ۸۰ خوبه ولی اگه رعایت نکنی خیلی زود میره بالا، طالبی و ملون خیلی قند زیاد دارن

منم سوالم بود خیلی دوست دارم

قندت میره بالا

گرمیه خیلی هم نخور؛هرچیزی ب حدش

سوال های مرتبط

مامان پارسا درسا کسری مامان پارسا درسا کسری ۹ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد