خانما من یکم باقالی خوردم عیب نداره؟

۸ پاسخ

من ک اصلا نخوردم بوش نباید بهت بخوره خوب نیست بچت بعداً اذیت میشه!!

من کلی خوردم😁

نه چه عیبی داره ی بار برای حوس مشکلی نداره اونم کم

نی نیت چیشد؟دختره یاپسر؟😍

اصلا.

ن اگه فاویسم نیستی حساسیت هم نداری هیچ عیبی نداره من هر روز میخورم😄🙅‍♀️

نه کمش مشکلی نداره گلم نوش جونت ❤️

نه .. زیاد نخورر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولوم مامان ماهلین کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۳ ماهگی