خانما تو هفته من پلو باقالی مشکلی نداره؟

۶ پاسخ

ن مشکلی نداره ولی سعی کو کمتر مصرف کنی چون باعث کم خونی میشه

خانوم ها من جنینم هیچ حرکتی نداره باید چکار کنم؟

ضرر داره

باقالی تو بارداری خوب نیست

ضرر نداره منم دو بار خوردم
از هوش مصنوعی پرسیدم قبلا فک کنم نوشته بود نفخ میاره

ن منکه میخوردم الانم میخورم

سوال های مرتبط

مامان گل دخترام 💚 مامان گل دخترام 💚 هفته سی‌ام بارداری
مامان پسر خوشکله 👶🏻 مامان پسر خوشکله 👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پرنسس مامان پرنسس هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قلبک مامان قلبک هفته بیست‌وهفتم بارداری