خانما باقالی پلو ضرر داره؟؟

۷ پاسخ

عزیزم خوب نیست حساسیت زاست
بیشتر برا بچه بدنیا بیاد ب باقله حساسیت نشون میده حتی بوش برا زن حامله خوب نیست

من چندبار خوردم

منم خوردم 🤭

من میخورم حالم بد میشه

نه عزیزم نوش جونت ♥️

در حد کم مشکلی نداره ولی زیاد باقالی نخور

😐😐😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان شهریار❤شاهیکا مامان شهریار❤شاهیکا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان جوجه🩷🧚‍♀️ مامان جوجه🩷🧚‍♀️ ۵ ماهگی
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل دخترام 💚 مامان گل دخترام 💚 هفته سی‌ام بارداری
مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی