خانما باقالی بخورم بده برام؟ ضرر داره؟

۵ پاسخ

میگن خوب نیست عزیزم

نخور ریسک فاویسم شدن بچه زیاد میشه

اگه کم خونی یا فاویسم نداری

اگه کم خونی داری یا سطح هموگلوبین خونت پاینه نخوری بهتره ولی اگه نرماله در حد رفع هوس میتونی بخوری

نه عزیزم هیچ چیزی بد نیست به شرطی،که زیاده روی نکنی من هفته ای یکبار باقالی پلو میخورم

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان یاسین و یسنا مامان یاسین و یسنا ۸ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۴ ماهگی
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلا مامان دلا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری