باقالی ضرر داره بخورم؟

۱۵ پاسخ

نخور اصلا

ممنکنه جنین حساسیت داشته باشه نخور

نه عزیزم چه ضرری

باقالی سرده عزیزم

من خوردم هرچی بایدکمش خوردعزیزم

شوهرم نزاشت منم بخورم

نه من میخوردم
تو شوید باقاله

خونو کم میکنه

کاملا باید پخته باشه

کم بخور

کم اوکیه ولی زیاد بخوری باعث کم خونی جنین میشه

آره عزیزم
بارداری برا زن باردار مشکلی نداره ولی برا بچه شاید حساسیت ایجاد کنه
تو بعضی افراد باعث میشه خون کثیف بشه و نیاز به تصفیه داشته باشه
برا همین میگن برا مادر مشکلی نداره ولی برا جنین شاید حساسیت ایجاد کنه

میگن نخوری بهتره

در حد یکی دوتا اشکال نداره نخوری هم بهتره

کم بخور

سوال های مرتبط

مامان فرهام مامان فرهام ۸ ماهگی
مامان یاسین و یسنا مامان یاسین و یسنا ۸ ماهگی
مامان گیسو🩷🤰🏻 مامان گیسو🩷🤰🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان🩵🩵🩷🩷 مامان مامان🩵🩵🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان ۴ ماهگی
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی