باقالی پخته میتونم بخورم ؟
یا ضرر داره

۶ پاسخ

من شنیدم برای خود مادر ضرری نداره ولی ممکنه بعدا بچه دچار فاویسم بشه ...البته خیلی ها هم خوردن و چیزی نشده

من خوردم چیزی نشد خداروشکر

من دیروز یکم خوردم

خوب نیس شنیدم
منک نخوردم ترسیدم

به من میسازه خیلی دوست دارم و خوردم ولی به بقیه توصیه نمیکنم

من از ماما پرسیدم گفت ضرر نداره مقوی هم هست

سوال های مرتبط

مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی
مامان فرهام مامان فرهام ۸ ماهگی
مامان یاسین و یسنا مامان یاسین و یسنا ۸ ماهگی
مامان گیسو🩷🤰🏻 مامان گیسو🩷🤰🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان🩵🩵🩷🩷 مامان مامان🩵🩵🩷🩷 ۹ ماهگی