بچه‌ها باقالی ضرر داره بخورم

۳ پاسخ

من دیروز از دکتر متخصص پرسیدم گفت برای کسی که قبلا خورده و هیچ مشکلی نداشته اشکال نداره . گفتم این که میگن فاویسم میاره و اینا چیه ؟؟
گفت برای کسی که خودش فاویسم دلشته باشه نبایدبخوره ولی کسی که مشکلی نداره موردی نداره گفت بخوز ولی کم چون نفاخه نفخ میکنی .

قبلاً خوردم مشکلی نداشته الان برا بارداری پرسیدم

نه کم بخور کم خونی میگن میاره

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان فرهام مامان فرهام ۸ ماهگی
مامان یاسین و یسنا مامان یاسین و یسنا ۸ ماهگی
مامان مامان🩵🩵🩷🩷 مامان مامان🩵🩵🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان ۴ ماهگی
مامان دونه برفم مامان دونه برفم هفته نوزدهم بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری