من دیروز از دکتر متخصص پرسیدم گفت برای کسی که قبلا خورده و هیچ مشکلی نداشته اشکال نداره . گفتم این که میگن فاویسم میاره و اینا چیه ؟؟
گفت برای کسی که خودش فاویسم دلشته باشه نبایدبخوره ولی کسی که مشکلی نداره موردی نداره گفت بخوز ولی کم چون نفاخه نفخ میکنی .
قبلاً خوردم مشکلی نداشته الان برا بارداری پرسیدم
نه کم بخور کم خونی میگن میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.