باقالی میشه بخورم ؟ یا ضرر داره

۷ پاسخ

اتفاقا خیلی خوبه میگن به رشد مغز جنین کمک میکنه البته همه چی به اندازه خوبه

بچه فاویسم میشه.نخوری بهتره .اگه خیلی هوس کردی در حد دو سه دونه

ضرر داره عزیزم بهتره نخوری

اره عزیزم بخور من خیلی دوست دارم هرموقع باهمسر میریم دور دور باید بخره برام😁

من ک عاشق باقالی پلوام

یکی دوبار هیچی نمیشه

هیچ چیزی ضرر نداره اگر به اندازه باشه

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته نهم بارداری
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گیسو🩷🤰🏻 مامان گیسو🩷🤰🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کنجد✨ مامان کنجد✨ هفته پانزدهم بارداری
مامان ؟؟؟؟ مامان ؟؟؟؟ ۶ ماهگی
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امین من🫀 مامان امین من🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته بیست‌ونهم بارداری