دخترا یکم باقالی پلو بخورم ضرر داره؟؟

۶ پاسخ

ن بخور

اگه خودت ب باقالی حساسیت نداری ن عزیزم بخور نوش جونت من هم کنار غذا خامشو خوردم هم خیلی تا الان باقالی پلو خوردم

بخور ولی زیاد نه چون باقالی نفخ داره اذیت میشی

باقالی نباید بخوری آلرژی زاست

من ۱۰۰۰۰ بار خوردم

ن چرا ضرر داشته باشه بخور

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته نهم بارداری
مامان ؟؟؟؟ مامان ؟؟؟؟ ۶ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امین من🫀 مامان امین من🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا 👶 🍼 مامان هدیه خدا 👶 🍼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ❤تو دلی من❤ مامان ❤تو دلی من❤ هفته بیستم بارداری
مامان 🩷نی نی ماه🩷 مامان 🩷نی نی ماه🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیان و آیلی مامان آیان و آیلی هفته دوازدهم بارداری
مامان کلوچه 🍪 مامان کلوچه 🍪 هفته سی‌ویکم بارداری