میتونم باقالی پلو بخورم ؟
باقالی ضرر داره یا نه؟

۸ پاسخ

نه اشکال نداره من کلی خوردم همه چیزو کم میتونی بخوری حتی زعفرون روی برنج یا توی بستنی به مقدار کم‌مشکلی نداره

منکه از دکترم پرسیدم گفت مشکلی نداره

چون حساسیت زا هست ممکنه بچه در اینده دجار حساسیت بهش بشه بهتره کم مصرف کنی
اگر کم خونی داری اصلا مصرف نکن

اگ خودت حساسیت نداری نه مشکلی نداره معمولا بعد زایمان میگن نخورید ک تو شیرتون میره ی وقت بچه حساسیت داره بهش

من شنیدم میگن ضرر داره نخور

بهتره نخوری در حد رفع هوس ایراد نداره

کم خونی میاره

اگه خودت حساسیت نداری اصلا ضرر نداره
فقط زیاده روی نکن که سردیش خودتو اذیت نکنه

سوال های مرتبط

مامان کنجد✨ مامان کنجد✨ هفته پانزدهم بارداری
مامان ؟؟؟؟ مامان ؟؟؟؟ ۷ ماهگی
مامان کلوچه 🍪 مامان کلوچه 🍪 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امین من🫀 مامان امین من🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری