نه اشکال نداره من کلی خوردم همه چیزو کم میتونی بخوری حتی زعفرون روی برنج یا توی بستنی به مقدار کممشکلی نداره
منکه از دکترم پرسیدم گفت مشکلی نداره
چون حساسیت زا هست ممکنه بچه در اینده دجار حساسیت بهش بشه بهتره کم مصرف کنی
اگر کم خونی داری اصلا مصرف نکن
اگ خودت حساسیت نداری نه مشکلی نداره معمولا بعد زایمان میگن نخورید ک تو شیرتون میره ی وقت بچه حساسیت داره بهش
من شنیدم میگن ضرر داره نخور
بهتره نخوری در حد رفع هوس ایراد نداره
کم خونی میاره
اگه خودت حساسیت نداری اصلا ضرر نداره
فقط زیاده روی نکن که سردیش خودتو اذیت نکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.