عاشق باقالی پلو ام اشکال داره بخورم.؟

۷ پاسخ

باقالیشو زیاد نخور نفخ و کم خونی میاره

من شنیدم باقالی حساسیت میاره برای جنین و کم خونی مینور حالا دقیق نمیدونم ولی نخوری خیلی بهتره

من که میخورم

منک همش خوردم
ضرر داشتن نداشتنش نمیدونم
ب دکترم گفتم گفت تو هرچیزی زیاده رویش مشکل داره

باقالی کم خونی میاره

اگر فریز شده باشه یا باقالی خشک بهتره ولی کلاً بهتره نخورید یا کم بخورید

باقالی میگن خوب نیس برای جنین

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩷🧚‍♀️ مامان جوجه🩷🧚‍♀️ ۵ ماهگی
مامان ❤تو دلی من❤ مامان ❤تو دلی من❤ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کنجد✨ مامان کنجد✨ هفته پانزدهم بارداری
مامان کلوچه 🍪 مامان کلوچه 🍪 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ؟؟؟؟ مامان ؟؟؟؟ ۷ ماهگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری