من دکترم گفت نخور
اکثرا باعث میگن باعث حساسیت میشه
ولی من یدونه هم خوردنی نفخ شدید میشدم، دیگه نخوردم
میگن حساسیت میده
نباید بخوری عزیزم باعث ایجاد حساسیت فاویسم میشه
خوب نیس
یجا تو این گهواره ی خانومی گفته بود اصلا تو بارداری باقالی نخورین ک ب بچتون حسایت شدید میده و...
حالا نمیدونم
میگن خوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.