مامانا قشنگ
مرغ زعفرانی بخورم اشکال نداره 🙏🏻

۷ پاسخ

نه عزیزم اشکالی نداره زعفرون در حجم خییییلی زیاد مثلا یه لیوان باعث سقط میشه مقدار کمش مشکل نداره

من تو‌همه غذاهام زعفرون داره اصلا درحد غذا اشکالی نداره

اوایل بارداری نخوری بهتره

نخور بنظرم

نخوری بهتره
اگه من بودم نمیخوردم

نه اشکالی نداره بخور

مرغ زعفرونیت اگه یه ذره زعفرون داره کم بخور،ولی اگه زعفرونش زیاده نخور

سوال های مرتبط

مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوروش جان👶🏻❤️ مامان کوروش جان👶🏻❤️ ۱ ماهگی
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته پانزدهم بارداری