بستنی زعفرانی خوردم اشکال نداره؟

۷ پاسخ

اینا زعفرون نیست خواهر رنگه نوش جونت😂😂

نه بابا عیبی نداره نوش جان

نه عزیزم ولی کلا کم بخور بهتره

چرا الان میری بیمارستان🤣

نه چیزی نیس

نوچ زعفرون قاطی چیزی مشکلی نداره دم کرده اش خوب نی

پیج اینستامه برای خانم های باردار تازه زدم

حمایت میکنید؟ 🥺
bardari_ba_del

سوال های مرتبط

مامان ✨️🐥 مامان ✨️🐥 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق💗🧿👶🏻 مامان فندق💗🧿👶🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هِویدار💙 مامان هِویدار💙 ۸ ماهگی
مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی