بیرون زعفرون اصل که نمیزنن به بستنی
محض احتیاط کم بخور
آرع من خوردم
اره چرا نتونی من از اول بارداری تا آخرش تو همه غذاهام زعفرون میریختم حتی شربت زعفرون درست کردم چرا بد باشه نمیخوای ی کیلو بخوری ک
بخور نوش جان
اون رنگ زعفرانه ...زعفران ب این گرونی رو نمیریزن توبستنی .........بخورعزیزم
نه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.