سلام دوستان بستنی زعفرانی بخورم بده

۹ پاسخ

هفتتم پایینه الا یکمی ابو خونه بچه ... رعایت کن اگ میتونی ...

خطرناکه خیلی

هماتومم داری چرا رعایت نمیکنی عزیزم

اونا که زعفرون نداره فکنم رنگه

اون مقداری ک تو بستنیه خیلی نیس ک بخواد خدایی نکرده ضرر داشته باشه ولی خب سعی کن زیاد نخوری با یبار خوردن چیزی نمیشه

بستگی به طبعت داره،من ته چین درست کردم خوردم خداروشکر مشکلی هم پیش نیومد

باعث انقباض میشه من همه بهم گفتن چیزی نیست بخور فلان یه نصف بستنی خوردم چنان دلدرد گرفتم میخاستم بمیرم

نخور زعفرون خوب نیست

نخور زعفرانی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی
مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان فندق💗🧿👶🏻 مامان فندق💗🧿👶🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان دلوین ❤ مامان مامان دلوین ❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هِویدار💙 مامان هِویدار💙 ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری