بچه ها اشکال داره بستنی زعفرانی بخورم؟

تصویر
۸ پاسخ

سلام عزیزم درخواست بده داشته باشمت 💙

با اینکه اینا زعفرون نیس و رنگ خوراکیه ولی بنظرم رعایت کنی بهتره ک خدایی نکرده بعدا پشیمونی برات ب بار نیاره عزیزم

بخور یکم اینا رنگ غذاست کی پول داره زعفرون بزنه تو بستنی

پس من بارداربودم وخبرنداشتم وهرشب بستنی سنتی ازاین مغزدارمیخوردم ک داخلشون کاکائووزعفران واینابودچیزی نشدخداروشکرولی وقتی فهمیدم دیگ نخوردم میترسم

نخور . ریسک نکن

https://t.me/+nMqBbKRm2xI1MjU8
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین تلگرام گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین=@bahar2050

تالاره؟؟

نه خیلی کم بخور

سوال های مرتبط

مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی
مامان مامان مسلم مامان مامان مسلم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هِویدار💙 مامان هِویدار💙 ۸ ماهگی
مامان امیرارتا مامان امیرارتا ۸ ماهگی
مامان یکتا👧🏻💋 مامان یکتا👧🏻💋 ۵ ماهگی
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته بیستم بارداری