خانما بستنی زعفرانی بخورم ضرر داره؟

۶ پاسخ

من امروز بیرون بودم دلم بستنی میخواست رفتم بستنی قیفی بخرم فروشنده گفت بارداری اولش خجالت کشیدم گفتم اره به شاگردش گفت به این خانم بستنی بدون زعفرونی بده گفت دخترم بستنی زعفرونی نخور برات خوب نیست

نخوری بهتره

اگه جزو بارداری کم خطرین اتفاقا برا معده خیلی خوبه
من وقتی معدم درد میکنه چند بار خوردم

من از اول بارداری از این بستنی نونی زعفرون خوردم آخه میگفتن زیاد زعفرون داخلش نیست

نه حتی یه کاسه شله زردم اشکال نداره

نخور خوشکلم، وانیلی بخور مثلا

سوال های مرتبط

مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان مسلم مامان مامان مسلم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رادمهر💙🩵 مامان رادمهر💙🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق💗🧿👶🏻 مامان فندق💗🧿👶🏻 هفته سی‌ودوم بارداری