سلام خانما من بستنی زعفرانی خوردم مشکلی پیش نمیاد ؟

۶ پاسخ

بعد خوردن یاد افتاد زعفرانی بود😂

بدن تا بدن فرق داره احتیاط کن نخور...من اوایل بارداری حالم خوب نبود تا چندروز دم کرده غلیظ زعفرون خوردم که بیفته ولی الان هفته ۱۶ ام سفت و محکم و سالم چسبیده بچم

اشکال نداره عزیزم به خودت استرس وارد نکن

دیگ خوردی یادت افتاده گلم😂😂

نه در حد بستنی مشکلی نداره ولی بهتره دیگه نخوری

چون اوایل بارداریت هس نخور دیگه

سوال های مرتبط

مامان گوجه فرنگی ☄️ مامان گوجه فرنگی ☄️ هفته پانزدهم بارداری
مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری