۴ پاسخ

نه عزیزم نگران نباش .
میگن اونایی که زعفرون دم می‌کنند میخورن خطرناکه براشون .....وگرنه تو غذاها مشکلی نیست 🌹

نە اصلا من سقط قانونی باید میکردم با ۸ تا قرص افتاد حالا یه چسه زعفرون چه کنه

نه بابا هر چیزی کمش ایراد نداره زعفرون دم کرده تباید بخوری تو غذا در حد کم مشکلی نیست

نه ان شالله نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان یکتا👧🏻💋 مامان یکتا👧🏻💋 ۵ ماهگی
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سیزدهم بارداری
مامان گوجه فرنگی ☄️ مامان گوجه فرنگی ☄️ هفته شانزدهم بارداری