کیک زعفرانی یکم خوردم مشکلی پیش نمیاد برای بچه😔

۷ پاسخ

نه با یه کم طوری نمیشه

نه😔

نه دکتر به‌من گفت زعفرون در حد یه کم تو غذا یا روی برنج اشکالی نداره.
رعاین کنی خیلی بهتره.

تو چایی زعفران و دارچین میریختم هیچی نمیشه🤣

نه عزیز با یه نمه زعفرون هیچی نمیشه من تو حاملگی مشت مشت خرما میخوردم اونم گرمیه

نه بابا کم اشکال نداره غصه نخور

اولین بارته اشکال نداره اما دیگه تکرار نشه ضرره

سوال های مرتبط

مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عشق من🩷🩷 مامان عشق من🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری