۱۷ پاسخ

نترس بابا چيزى نميشه

بغضيا دمنوش زعفران ميخورن باز بچه ميچسبه كنده نميشه

خواهش میکنم

هیچی نمیشه عزیزم نگران نباش فکر کردی تو ی این بستنی ها واقعاً زعفرون می‌ریزند ؟نه بابا رنگ خوراکی و اسانس زعفرونه

بابا زعفران کجا بوده رنگ عصاره 😂 بعد بایه بستنی چیزیش نمیشه

به به نوش جونت😋😋😋😋😋

اشکال نداره

عیب نداره بابا اون بستنی که میگی پودر زعفران داره خیالت راحت زعفران اصل نمیزارن

نه که زعفرون اصل میریزن تو اینا

بخور بابا منک کباب زعفرونی ک خودم درست میکنمو میخورم

وای منم امروز خوردم الان افتاد یادم😐😐😐

اونا رنگ بابا

عیبی نداره عزیزم

بدبه دلت راه نده

اشکال ندارع من تا الان ۱۰بار بیشتر خوردم 😂

ایراد نداره

بخوری مگه چیه

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان محمدوعلی🫀 مامان محمدوعلی🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری