من سرما خوردم چیکار کنم🥲🥲

۳ پاسخ

بخور جوش شیرین بدین خودتونو
اناب دود کنین جلوی بینیتون و چهار تخم داخل اب داغ بریز شب بخور
عسل و ابلیمو بخور سوپ بخور

وایییی خدانابودش کنه یه ملتو درگیر خودش کرده من الان ۳ شبانه روزه پلک رو هم نزاشتم

منم سرماخوردم شدیییید
فقط برو دکتر متخصص زنان بگو ،
بمن دیفن هیدرامین داد فقط

سوال های مرتبط

مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ونهم بارداری